Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Organizacja

Ramowy rozkład dnia.

6.00 - 8.00  
Schodzenie się dzieci, swobodne zabawy na holu służące realizacji pomysłów dzieci.
08.00 - 08.15
Ćwiczenia poranne.
8.15 - 8.30
zabiegi higieniczne związane  z przygotowaniem do śniadania
8.30 - 9.00  
śniadanie - bufet szwedzki
9.00 - 10.00 
Zajęcia edukacyjne z całą grupą.
10.00 - 10.30
Wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci,  praca z dzieckiem słabym, praca z dzieckiem zdolnym (pozostałe dzieci- zabawy dowolne).
10.30 - 11.15
Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu np. w ogrodzie, w parku lub w sali.
11.15 - 11.30
Czynności higieniczno- porządkowe związane z obiadem
11.30 - 12.00
Obiad
12.00 - 12.30 (gr: II, III, IV)
 Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne według zainteresowań dzieci
12.00 - 14.00 (gr. I)
Bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, odpoczynek (gr.I)
12.30 - 14.15
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek, słuchanie utworów literatury dziecięcej.
Zabawy dowolne w ogrodzie lub w sali.
14.15 - 14.30
Czynności higieniczno - porządkowe związane z podwieczorkiem.
14.30 - 15.00
Podwieczorek  - bufet szwedzki
15.00 - 15.30
Wspomaganie i korygowanie rozwoju dzieci- praca z dzieckiem słabym, praca z dzieckiem zdolnym.
15.30 - 17.00
Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne.
Rozchodzenie się dzieci

Ilość oddziałów i miejsc

Ilość miejsc - 100

Ilość oddziałów - 4

Podział oddziałów:

Grupa I - dzieci 3-4letnie

Grupa II - dzieci 4letnie

Grupa III - dzieci 5-6letnie

Grupa IV - dzieci 6letnie

W przypadku rodzeństwa stwarzamy możliwość zapisu dzieci w różnym do jednej grupy.

Pracownicy

W placówce pracuje 18 osób, w tym:

Rada pedagogiczna

Dyrektor - mgr pedagogiki

Nauczyciele- 8 osób - wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne

Administracja

Specjalista d/s żywienia

Pracownicy obsługi - 8 osób - w tym pomoc nauczyciela w grupie dzieci 3letnich.

Żywienie

Stawka żywieniowa 10 zł - odpisy za każdy dzień z tytułu nieobecności dziecka

  • Śniadanie - 2 zł
  • Obiad - 6 zł
  • Podwieczorek - 2 zł

Śniadania i podwieczorki tzw. szwedzki bufet.
W każdym tygodniu podajemy świeże soki.